clock timer
Winkelwagen gereserveerd voor 00:00min

Veel gestelde vragen

Hoe vind ik een bepaalde wijn?

U vindt een bepaalde wijn door onze zoek- en filteropties te gebruiken. Deze opties vindt u onder 'Zoeken' en 'Alle wijnen'.

Is er bij het bestellen een minimum en maximum hoeveelheid?

Wij hanteren geen minimum hoeveelheid die besteld moet worden. Vanaf een bestelhoeveelheid van 9 flessen is de bezorging gratis. De maximale hoeveelheid die besteld kan worden is 60 flessen. Bij bepaalde aanbiedingen kunnen er afwijkende voorwaarden zijn.

Hoe betaal ik mijn wijn?

U kunt betalen met iDeal, creditcard (VISA, Mastercard en American Express) en met PayPal.

Waar kan ik mijn waardebon inwisselen?

Aan het eind van uw bestelling tijdens de stap ‘Bestelling controleren’ vindt u uw wijnen en het bijbehorende factuurbedrag. Bij deze stap vindt u een veld ‘Waardebon inwisselen’. Hier kunt u uw waardeboncode invoeren en op de knop ‘Inwisselen’ klikken. Daarna wordt de korting direct verrekend met het totaalbedrag en kunt u uw bestelling voltooien.

Ik ben vergeten mijn waardebon in te wisselen. Kan de korting van mijn waardebon nog worden verrekend?

Helaas niet. Als een bestelling afgesloten is, dan kan een waardebon om technische redenen niet meer worden verrekend. U kunt echter een geldige waardebon bij uw volgende bestelling gebruiken.

Waar kan ik de factuur van mijn bestelling vinden?

De factuur wordt gezamenlijk met uw bestelling verstuurd. U kunt de factuur ook vinden in uw klantprofiel onder het kopje ‘Mijn bestellingen’. Daar kunt u de desbetreffende bestelling kiezen. Ga dan naar ‘Besteldetails’, waarna u de factuur als PDF-document kunt downloaden.

Hoe annuleer ik mijn bestelling?

De bestelling kan alleen geannuleerd worden indien deze nog niet verzonden is. Neem daarom tijdig per e-mail of telefonisch contact op met onze klantenservice.

Kan ik mijn bestelling veranderen?

Helaas is dit niet mogelijk. Als een bestelling afgesloten is, dan kan deze om technische redenen niet meer worden veranderd.

Hoe kan ik mijn pakket na het verzenden volgen?

U ontvangt een verzendbevestiging met de trackingcode van DHL. Hiermee kunt u de transportstatus van uw pakket bekijken op de website van DHL.

Kan ik een bestelling naar het buitenland verzenden?

Helaas is op het moment een bestelling naar het buitenland verzenden niet mogelijk.

Ik heb mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

Bij het inloggen vindt u onder het veld 'Wachtwoord' de link 'Wachtwoord vergeten'. Vul hier uw e-mailadres in waarmee u zich geregistreerd heeft. Wij sturen u vervolgens een e-mail met een link. Via deze link kunt u een nieuw wachtwoord instellen.

Hoe kan ik mijn wachtwoord veranderen?

In 'Mijn profiel' vindt u bij 'Mijn account' de tekst 'Nieuw wachtwoord instellen'. U kunt uw wachtwoord veranderen door uw nieuwe wachtwoord twee keer te herhalen en uw oude wachtwoord te bevestigen.

Welke instellingen zijn er voor de nieuwsbrief?

In 'Mijn profiel' gaat u naar 'Mijn nieuwsbrieven'. Hier kunt u uw veranderingen doorgeven. De volgende opties zijn mogelijk: dagelijks, af en toe of geen nieuwsbrief.

Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?

U vindt onderaan elke nieuwsbrief een link waarmee u zich kunt afmelden voor de nieuwsbrief. U kunt ook in uw klantprofiel onder het kopje ‘Mijn nieuwsbrief’, het vinkje uit de checkbox verwijderen en deze instelling opslaan.

Is uw vraag niet beantwoord?

Neem dan gerust contact op met onze klantenservice. U bereikt ons van maandag tot en met vrijdag van 09:30 tot 17:00 op 070 - 80 80 202. U kunt ons ook altijd een e-mail sturen naar klantenservice@wineinblack.nl. Wij beantwoorden deze zo snel mogelijk.