Shopping-cart icon
Gratis verzending vanaf 9 flessen of €150
Winkelwagen gereserveerd voor 00:00min
Page 1

Bestelling

Hoe kan ik bestellen? Welke betalingsmogelijkheden heb ik? Hoe wissel ik een waardeboncode in? Voor vragen over het plaatsen van een bestelling kunt u hier terecht.

+

Hoe kan ik wijnen bestellen?

  1. Kies de gewenste wijn en klik op “In de winkelwagen”.

  2. Door op “Naar de winkelwagen” te klikken komt u in een overzicht terecht met de door u geselecteerde wijnen en kunt u eventueel wijzigingen aanbrengen.

  3. Daarna bevestigt u de inhoud van de winkelwagen door op “Naar de kassa” te klikken.

  4. Hier kunt u uw bezorgadres en factuuradres opgeven. Indien u dit al eerder heeft gedaan, wordt deze stap overgeslagen. Check in dit geval in de volgende stap, "Het besteloverzicht", of het adres klopt.

  5. Onder “Verder naar betaalmethode” heeft u vervolgens de keuze uit vier betaalmogelijkheden: IDeal, Creditcard (MasterCard, Visa, American Express), PayPal en RatePAY.

  6. In de laatste stap vindt u een overzicht van uw bestelling. Tenslotte kunt u hier een waardeboncode invoeren. Als u "De bestelling is een cadeau, geen factuur toevoegen" aanvinkt, worden op de factuur de prijzen van de geselecteerde items niet getoond. Dit is bijvoorbeeld handig als u een bestelling als geschenk wilt versturen. Onder het kopje "Verzenddatum" kunt u, als u dat wenst, het moment uitstellen waarop uw pakket ons magazijn verlaat, bijvoorbeeld als u op vakantie gaat en het pakket pas later wilt ontvangen.

  7. Door op "Kopen" te klikken accepteert u onze algemene voorwaarden en maakt u uw bestelling definitief.

+

Hoe vind ik een bepaalde wijn?

U kunt een bepaalde wijn vinden door onze zoek- en filterfunctie te gebruiken.

Deze functies vindt u onder de navigatietabs “zoeken” en “Alle wijnen".

+

Wanneer is een wijn weer verkrijgbaar?

Veel wijnen die wij als actie in onze shop aanbieden zijn beperkt verkrijgbaar.

Onder "Mijn wijnkelder" kunt u eventueel voorradige flessen alsnog kopen.

Als het voor ons nog mogelijk is om meer flessen van een al uitverkochte actie bij het betreffende wijngoed te kopen, dan informeren wij u daarover in onze nieuwsbrief.

+

Hoe kan ik een kortingscode gebruiken?

U waardebon kunt u inwisselen in de laatste stap van het betaalproces.

alt text

Belangrijke tips: regelmatig ontstaan problemen door typefouten. Let op het verschil tussen grote en kleine letters, cijfers en letters en eventuele spaties of andere leestekens. Indien de code nog steeds niet werkt, vragen we u de voorwaarden van uw voucher goed door te lezen. Is het bijvoorbeeld alleen geldig vanaf een bepaald bedrag of op een specifiek product? Probeert u meerdere codes tegelijkertijd in te wisselen?

Let bij het gebruiken van een kortingscode alstublieft op het volgende: u dient eerst de betaalwijze op te geven, dan wordt op de volgende pagina in het besteloverzicht het bijbehorende veld geopend. Het achteraf alsnog inwisselen van een kortingscode is niet mogelijk.

+

Hoe annuleer ik mijn bestelling?

De bestelling kan alleen geannuleerd worden indien deze nog niet verzonden is.

Neem daarom tijdig per e-mail of telefonisch contact op met onze klantenservice. Indien het pakket al verzonden is, kunt u het bij bezorging weigeren. We restitueren u, zodra de retourzending ons bereikt heeft.

+

Hoe kan ik een bestelling retourneren?

In het geval u uw bestelling wilt retourneren, kunt u dit aan ons doorgeven per telefoon of e-mail. Wij sturen u vervolgens een retourlabel waarmee u het pakket verzendkostenvrij aan ons kunt retourneren.

Verpak de wijnen in de doos waarin u de wijnen geleverd heeft gekregen, of in een vergelijkbaar stevige verpakking, zodat de terugzending zonder schade kan geschieden.

Breng het pakket naar het dichtsbijzijnde filiaal van de op het formulier aangegeven koerier. Het pakket zal dan verzendkostenvrij aan ons worden geretourneerd. Het retouradres staat al vermeld op het retourlabel, namelijk:

Ingram Micro CFS E-Business GmbH, Kesslerweg 6, 48155, Münster, Duitsland

Het aankoopbedrag van de geretourneerde wijnen inclusief eventuele standaard verzendkosten voor de heenzending wordt zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding van de koop, teruggestort op de door uw gebruikte rekening.

Lees onder het kopje "Herroepingsrecht" meer over uw herroepingsrecht.

+

Waar kan ik mijn bestelhistorie terugzien?

Een overzicht van al uw bestellingen vindt u in uw klantprofiel onder "Mijn bestellingen".

Daar kunt u uw bestelgeschiedenis bekijken en de rekening van iedere bestelling inzien.

+

Is er bij het bestellen een minimum en maximum hoeveelheid?

Wij hanteren geen minimum hoeveelheid die besteld moet worden. De maximale hoeveelheid die per wijn besteld kan worden is 60 flessen.

Bij bepaalde aanbiedingen beroepen wij ons op het recht voor beperkingen in de bestelhoeveelheid.