clock timer
Winkelwagen gereserveerd voor 00:00min
Page 1

Bestelling

Hoe kan ik bestellen? Welke betalingsmogelijkheden heb ik? Hoe wissel ik een waardeboncode in? Op vragen over het plaatsen van een bestelling kunt u hier terecht.

+

Hoe kan ik wijnen bestellen?

  1. Kies de gewenste wijn uit en klik op “In de winkelwagen”.

  2. Met een klik op “Naar de winkelwagen” komt u terecht bij wat u uitgekozen hebt en kunt u nog wijzigingen aanbrengen.

  3. Daarna bevestigt u de inhoud van de winkelwagen door op “Naar de kassa” te klikken.

  4. Hier kunt u uw bezorgadres en factuuradres opgeven. Indien u dit al eerder heeft gedaan, wordt deze stap overgeslagen. Check in dit geval in de volgende stap, 'het besteloverzicht' of het adres klopt.

  5. Na het aanklikken van de button “verder naar betaalmethode” heeft u de keuze uit vier betaalmogelijkheden: IDeal, Creditcard (MasterCard, Visa, American Express), PayPal en RatePAY.

  6. In de laatste stap vindt u een overzicht van uw bestelling. Tenslotte kan op deze plek ook nog een waardebon ingevoerd worden. Verzending zonder factuur: Wanneer u een bestelling als geschenk wilt versturen, kunt u in de laatste stap van het bestelproces de optie selecteren: ""De bestelling is een cadeau, geen factuur toevoegen"". Op de factuur worden de prijzen van de geselecteerde items niet getoond. Onder het kopje 'Verzenddatum' kunt u, als u dat wenst, het moment uitstellen waarop uw pakket ons magazijn verlaat om bijvoorbeeld afwezigheid (vakantie etc.) te overbruggen.

  7. Door een klik op 'kopen' accepteert u onze algemene voorwaarden en maakt u uw bestelling definitief.

+

Hoe vind ik een bepaalde wijn?

U kunt een bepaalde wijn vinden door onze zoek- en filterfunctie te gebruiken.

Deze functies vindt u onder de navigatietabs “zoeken” en “Alle wijnen".

+

Wanneer is een wijn weer verkrijgbaar?

Veel wijnen die wij als actie in onze shop aanbieden zijn beperkt verkrijgbaar.

Onder "Mijn wijnkelder" kunt u eventueel voorradige flessen alsnog kopen.

Als het voor ons nog mogelijk is om meer flessen van een al uitverkochte actie bij het betreffende wijngoed te kopen, dan informeren wij u in onze nieuwsbrief daarover.

+

Hoe kan ik een kortingscode gebruiken?

Het veld om uw waardebon in te geven bevindt zich in de laatste stap van het betaalproces.

alt text

Belangrijke tips: regelmatig ontstaan problemen door typfouten. Let u op het verschil tussen grote en kleine letters, cijfers en letters en eventuele spaties of andere leestekens. Indien de code nog steeds niet werkt, vragen we u de voorwaarden van uw voucher goed door te lezen. Is het bijvoorbeeld alleen geldig vanaf een bepaald bedrag of op een specifiek product? Probeert u meerdere codes tegelijkertijd in te wisselen?

Let u bij het gebruiken van een kortingscode alstublieft op het volgende: U dient eerst de betaalwijze op te geven, dan wordt op de volgende pagina in het besteloverzicht het bijbehorende veld geopend. Het achteraf alsnog inwisselen van een kortingscode is niet mogelijk.

+

Hoe annuleer ik mijn bestelling?

De bestelling kan alleen geannuleerd worden indien deze nog niet verzonden is.

Neem daarom tijdig per e-mail of telefonisch contact op met onze klantenservice. Indien het pakket al verzonden is, kunt u het bij bezorging weigeren. We restitueren u, zodra de retourzending ons bereikt heeft.

+

Hoe kan ik een bestelling retourneren?

In het geval dat u uw bestelling wilt retourneren geeft u dat dan alstublieft per telefoon of e-mail aan ons door. Wij sturen u dan een retourlabel waarmee het pakket verzendkostenvrij aan ons kunt retourneren.

Verpakt u de waren alstublieft in de dozen waarin u de wijn van ons geleverd heeft gekregen of een vergelijkbaar stevige verpakking, zodat de terugzending zonder schade kan geschieden.

U brengt het pakket naar het dichtstbijzijnde filiaal van de op 't formulier aangegeven koerier en het pakket wordt voor u verzendkostenvrij aan ons geretourneerd. Het retouradres staat al vermeld op het retourlabel namelijk:

Ingram Micro CFS E-Business GmbH

C/O Wine in Black GmbH

Kesslerweg 6

48155 Münster

Duitsland

Het aankoopbedrag van de geretourneerde wijnen inclusief eventuele standaard verzendkosten voor de heenzending wordt na ontvangst van uw retourzending zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding van de koop, teruggestort op de door uw gekozen betaalmethode.

Lees onder het kopje 'Herroepingsrecht' meer over uw herroepingsrecht.

+

Waar kan ik mijn bestelhistorie terugzien?

Een overzicht van al uw bestellingen vindt u in uw klantprofiel onder "Mijn bestellingen".

Daar kunt u uw bestelhistorieen de rekening van iedere bestelling inzien.

+

Is er bij het bestellen een minimum en maximum hoeveelheid?

Wij hanteren geen minimum hoeveelheid die besteld moet worden. De maximale hoeveelheid die per wijn besteld kan worden is 60 flessen.

Bij bepaalde aanbiedingen behouden wij ons het recht voor beperkingen in de bestelhoeveelheid te hanteren.