clock timer
Winkelwagen gereserveerd voor 00:00min

Waarover heeft u een vraag?

+

Hoe vind ik een bepaalde wijn?

U kunt een bepaalde wijn vinden door onze zoek- en filterfunctie te gebruiken.

Deze functies vindt u onder de navigatietabs “zoeken” en “Alle wijnen”.

+

Wanneer is een wijn weer verkrijgbaar?

Veel wijnen die wij als actie in onze shop aanbieden zijn beperkt verkrijgbaar.

Onder "Mijn wijnkelder" kunt u eventueel voorradige flessen alsnog kopen.

Als het voor ons nog mogelijk is om meer flessen van een al uitverkochte actie bij het betreffende wijngoed te kopen, dan informeren wij u in onze nieuwsbrief daarover.

+

Hoe kan ik een kortingscode gebruiken?

Het veld om uw waardebon in te geven bevindt zich in de laatste stap van het betaalproces.

alt text

Belangrijke tips: regelmatig ontstaan problemen door typfouten. Let u op het verschil tussen grote en kleine letters, cijfers en letters en eventuele spaties of andere leestekens. Indien de code nog steeds niet werkt, vragen we u de voorwaarden van uw voucher goed door te lezen. Is het bijvoorbeeld alleen geldig vanaf een bepaald bedrag of op een specifiek product? Probeert u meerdere codes tegelijkertijd in te wisselen?

Let u bij het gebruiken van een kortingscode alstublieft op het volgende: U dient eerst de betaalwijze op te geven, dan wordt op de volgende pagina in het besteloverzicht het bijbehorende veld geopend. Het achteraf alsnog inwisselen van een kortingscode is niet mogelijk.

+

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

U krijgt bij uw verzendbevestiging een DHL-trackingcode.

Met deze code kunt u op de hoogte blijven van de transportstatus van uw bestelling.

+

Is verzending naar een ander land mogelijk?

Nee, op het ogenblik is het niet mogelijk naar het buitenland te verzenden.

+

Hoe annuleer ik mijn bestelling?

De bestelling kan alleen geannuleerd worden indien deze nog niet verzonden is.

Neem daarom tijdig per e-mail of telefonisch contact op met onze klantenservice.

+

Hoe kan ik een bestelling retourneren?

In het geval dat u uw bestelling wilt retourneren geeft u dat dan alstublieft per telefoon of e-mail aan ons door. Wij sturen u dan een retourlabel.

Verpakt u de waren alstublieft in originele of vergelijkbaar stevige verpakking, zodat de terugzending zonder schade kan geschieden.

U brengt het pakket naar het dichtstbijzijnde filiaal van de op 't formulier aangegeven koerier en het pakket wordt voor u verzendkostenvrij aan ons geretourneerd.

Ons team staat u bij

Someone
Romy

Wijn lost alle problemen op! Dat belooft veel goeds voor de klantenservice, denkt u niet? We doen altijd ons best om samen tot de best mogelijke oplossing te komen!