Winkelwagen gereserveerd voor 00:00min

Waarover heeft u een vraag?

Hoe vind ik een bepaalde wijn?

U kunt een bepaalde wijn vinden door onze zoek- en filterfunctie te gebruiken.

Deze functies vindt u onder de navigatietabs “zoeken” en “Alle wijnen”.

Wanneer is een wijn weer verkrijgbaar?

Veel wijnen die wij als actie in onze shop aanbieden zijn beperkt verkrijgbaar.

Onder "Mijn wijnkelder" kunt u eventueel voorradige flessen alsnog kopen.

Als het voor ons nog mogelijk is om meer flessen van een al uitverkochte actie bij het betreffende wijngoed te kopen, dan informeren wij u in onze nieuwsbrief daarover.

Hoe kan ik een kortingscode gebruiken?

Het veld om uw waardebon in te geven bevindt zich in de laatste stap van het betaalproces.

alt text

Belangrijke tips: regelmatig ontstaan problemen door typfouten. Let u op het verschil tussen grote en kleine letters, cijfers en letters en eventuele spaties of andere leestekens. Indien de code nog steeds niet werkt, vragen we u de voorwaarden van uw voucher goed door te lezen. Is het bijvoorbeeld alleen geldig vanaf een bepaald bedrag of op een specifiek product? Probeert u meerdere codes tegelijkertijd in te wisselen?

Let u bij het gebruiken van een kortingscode alstublieft op het volgende: U dient eerst de betaalwijze op te geven, dan wordt op de volgende pagina in het besteloverzicht het bijbehorende veld geopend. Het achteraf alsnog inwisselen van een kortingscode is niet mogelijk.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Wanneer uw bestelling ons magazijn verlaat, ontvangt u een verzendbevestiging met een trackingcode van DPD. Met deze code kunt u op de hoogte blijven van de transportstatus van uw bestelling.

Is verzending naar een ander land mogelijk?

Een bestelling die in de Nederlandse webshop is geplaatst, kan alleen naar Nederland worden verzonden. Wij leveren ook in Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland en Frankrijk. Daarvoor verwijzen we u graag door naar de respectievelijke webshops:

Duitsland:www.wine-in-black.de Oostenrijk: www.wine-in-black.at Zwitserland: www.wine-in-black.ch Frankrijk: www.wine-in-black.fr

Hoe annuleer ik mijn bestelling?

De bestelling kan alleen geannuleerd worden indien deze nog niet verzonden is.

Neem daarom tijdig per e-mail of telefonisch contact op met onze klantenservice.

Hoe kan ik een bestelling retourneren?

In het geval u uw bestelling wilt retourneren, kunt u dit aan ons doorgeven per telefoon of e-mail. Wij versturen een ophaalverzoek naar DPD zodat zij de wijn op een passend moment aan uw adres terug in ontvangst nemen. Verpak de wijnen in de doos waarin u de wijnen geleverd heeft gekregen, of in een vergelijkbaar stevige verpakking, zodat de terugzending zonder schade kan geschieden.

Het aankoopbedrag van de geretourneerde wijnen wordt zo snel mogelijk na ontvangst van de wijnen weer teruggestort op uw rekening.

Ons team staat u bij