Shopping-cart icon
Gratis verzending vanaf 9 flessen of €150
Winkelwagen gereserveerd voor 00:00min

Waarover heeft u een vraag?

+

Hoe vind ik een bepaalde wijn?

U kunt een bepaalde wijn vinden door onze zoek- en filterfunctie te gebruiken.

Deze functies vindt u onder de navigatietabs “zoeken” en “Alle wijnen”.

+

Wanneer is een wijn weer verkrijgbaar?

Veel wijnen die wij als actie in onze shop aanbieden zijn beperkt verkrijgbaar.

Onder "Mijn wijnkelder" kunt u eventueel voorradige flessen alsnog kopen.

Als het voor ons nog mogelijk is om meer flessen van een al uitverkochte actie bij het betreffende wijngoed te kopen, dan informeren wij u in onze nieuwsbrief daarover.

+

Hoe kan ik een kortingscode gebruiken?

Het veld om uw waardebon in te geven bevindt zich in de laatste stap van het betaalproces.

alt text

Belangrijke tips: regelmatig ontstaan problemen door typfouten. Let u op het verschil tussen grote en kleine letters, cijfers en letters en eventuele spaties of andere leestekens. Indien de code nog steeds niet werkt, vragen we u de voorwaarden van uw voucher goed door te lezen. Is het bijvoorbeeld alleen geldig vanaf een bepaald bedrag of op een specifiek product? Probeert u meerdere codes tegelijkertijd in te wisselen?

Let u bij het gebruiken van een kortingscode alstublieft op het volgende: U dient eerst de betaalwijze op te geven, dan wordt op de volgende pagina in het besteloverzicht het bijbehorende veld geopend. Het achteraf alsnog inwisselen van een kortingscode is niet mogelijk.

+

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

U krijgt bij uw verzendbevestiging een DHL-trackingcode.

Met deze code kunt u op de hoogte blijven van de transportstatus van uw bestelling.

+

Is verzending naar een ander land mogelijk?

Nee, wij verzenden niet naar het buitenland.

+

Hoe annuleer ik mijn bestelling?

De bestelling kan alleen geannuleerd worden indien deze nog niet verzonden is.

Neem daarom tijdig per e-mail of telefonisch contact op met onze klantenservice.

+

Hoe kan ik een bestelling retourneren?

In het geval dat u uw bestelling wilt retourneren geeft u dat dan alstublieft per telefoon of e-mail aan ons door. Wij sturen u dan een retourlabel waarmee het pakket verzendkostenvrij aan ons kunt retourneren.

Verpakt u de wijnen alstublieft in de dozen waarin u ze van ons geleverd heeft gekregen of in een vergelijkbaar stevige verpakking, zodat de flessen niet beschadigd raken.

U brengt het pakket naar het dichtstbijzijnde filiaal van de op het formulier aangegeven koerier en het pakket wordt verzendkostenvrij aan ons geretourneerd. Het retouradres staat al vermeld op het retourlabel namelijk:

Ingram Micro CFS E-Business GmbH Kesslerweg 6 48155 Münster Duitsland

Het aankoopbedrag van de geretourneerde wijnen inclusief eventuele standaard verzendkosten voor de heenzending wordt zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding van de koop, terugbetaalt via de door uw gekozen betaalmethode.

Ons team staat u bij

Someone
Rony

Wijn kopen moet leuk en gemakkelijk zijn! Onze klantenservice doet zijn best om bij te dragen aan dit motto. Samen proberen we tot de best mogelijke oplossingen te komen, zodat u optimaal kunt genieten van onze premium wijnen!