Winkelwagen gereserveerd voor 00:00min

Verzending

Waar is mijn pakket? Hoelang duurt de verzending? Het antwoord op deze en andere vragen vindt u hier.

Wat zijn de verzendkosten?

U betaalt geen verzendkosten wanneer u 9 of meer flessen van welke wijn dan ook bestelt. Tevens betaalt u geen verzendkosten wanneer het subtotaal van uw bestelling €150 of meer bedraagt.

As u minder dan 9 flessen besteld, of voor een bedrag van minder dan €150, dan hanteren wij een vast tarief van €7,90.

Hoe lang duurt het verzenden?

Wij doen ons best om uw bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Over het algemeen hanteren wij een levertijd van 1-3 werkdagen.

U vindt een niet-bindende opgave van de levertermijn zowel in het besteloverzicht, als ook onder iedere wijn op de betreffende productpagina.

Vanaf het moment dat u de verzendbevestiging per e-mail ontvangt, duurt het vaak 1-2 werkdagen voordat het pakket u bereikt. Voor sommige producten is de levertijd langer. Op de productpagina vindt u de levertijd per product. Controleer deze altijd om er zeker van te zijn dat u uw producten tijdig in huis heeft.

Is verzending naar een ander land mogelijk?

Nee, wij verzenden niet naar het buitenland.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

U krijgt bij de verzendbevestiging een PostNL trackingcode. Met deze code kunt u via de PostNL-app of de PostNL-website op de hoogte blijven van de status van uw bestelling.

Daarnaast kunt u uw pakket in uw Wine in Black klantaccount volgen onder 'mijn bestellingen'.

LET OP: We leveren vanuit Duitsland. De trackinglink wordt pas actief op het moment dat uw pakket zich in Nederland bevindt. Dit betekent in de praktijk tot 12 uur nadat het ons magazijn verlaten heeft. In uw Wine in Black klantaccount kunt u wel zien of het pakket onderweg is naar Nederland.

Is een verandering van mijn leveradres mogelijk?

Het achteraf wijzigen van het bezorgadres van een bestaande bestelling is mogelijk als uw pakket ons magazijn nog niet heeft verlaten. Neem in dit geval zo snel mogelijk na het plaatsen van de bestelling contact op met onze klantenservice, zodat wij het adres kunnen aanpassen. Helaas kunnen wij het adres niet meer wijzigen zodra het is verzonden.

Wel kunt u op een later moment via de PostNL-app of de PostNL-website aangeven dat het pakket bij uw buren of bij een PostNL servicepunt kan worden bezorgd. Hier wordt uitgelegd hoe dit werkt.

Bij betaling per factuur moeten we de wijziging van het afleveradres echter volledig uitsluiten vanwege de hieraan verbonden kredietbeoordeling.

Hoe kan ik mijn bestelling naar een PostNL locatie verzenden?

U kunt uw bestelling ook bij een PostNL locatie laten bezorgen. U moet echter eerst, in ons systeem, uw eigen adres opgeven. Na het verzenden van het pakket kunt u met uw Track&Trace code via de PostNL-app of de PostNL-website aangeven dat u het pakket wilt ophalen bij een PostNL-locatie.

Kan ik het tijdstip van de bezorging veranderen?

Dit kan met uw Track&Trace code via de PostNL-app of de PostNL-website. Bekijk onderstaande video voor meer informatie.

Hoe worden mijn producten voor de verzending verpakt?

Hoogwaardige producten verdienen een hoogwaardige verpakking.

Wine in Black hecht er groot belang aan dat alle bestellingen veilig en onbeschadigd aankomen. Wine in Black heeft veel verschillende kartonformaten op voorraad, die allemaal de juiste certificaten hebben voor het verzenden van wijnflessen.

Welke verdere verzendopties zijn er?

In de laatste stap van het bestellingsproces zijn er twee overige verzendopties:

  1. "De bestelling is een cadeau, geen factuur toevoegen."

Hier kunt u een pakbon zonder prijsinformatie bij het pakket voegen in plaats van een factuur. Bovendien kunt u een persoonlijk bericht achterlaten.

  1. "Selectie van de verzenddatum."

U kunt deze optie gebruiken om de verzenddatum met maximaal twee weken te vertragen. Als deze vertraging niet voldoende is, kunt u na het invoeren van uw bestelling contact met ons opnemen. Let op, u geeft de dag aan waarop het pakket ons warenhuis verlaat. Het is NIET de bezorgdatum. Zaterdag en zondag worden er geen pakketten verstuurd. Hierna duurt de bezorging ongeveer 1-2 werkdagen.

Wat gebeurt er indien ik niet thuis ben?

Uw pakket wordt door PostNL aangeboden en u bent niet thuis. Na de eerste poging laat de bezorger een briefje achter waarmee u de volgende opties kunt kiezen:

  1. Het pakket bij de buren laten bezorgen.
  2. Het pakket op een ander moment laten leveren.
  3. Het pakket ophalen bij een PostNL punt.

U gaat naar de website van PostNL om uw keuze door te geven. Indien u niets aangeeft, wordt het pakket de volgende dag opnieuw aangeboden. Na twee pogingen, wordt het pakket naar een PostNL punt gebracht. Hier kunt u zelf het pakket ophalen.

Wordt mijn pakket bij de buren afgeleverd?

Dat kan. Indien u niet thuis bent, zal de bezorger het pakket verzoeken bij de buren achter te laten. Indien dit niet mogelijk is, volgt de volgende werkdag een nieuwe bezorgpoging. Wanneer het onwenselijk is dat uw pakket bij de buren bezorgd wordt, vermeld dit dan achter uw voornaam bij het ingeven van het bezorgadres. Voorbeeld: Jan Smid (NIET BIJ BUREN BEZORGEN), Straatweg 2, 1234AA Kerkdorp.

Wat doe ik wanneer mijn bestelling kapot/beschadigd wordt bezorgd?

Indien mogelijk, vragen we u een kapot pakket te weigeren bij bezorging. Het wordt dan kosteloos aan ons teruggestuurd en u ontvangt nieuwe wijnen. Heeft u het toch geaccepteerd? Neemt u dan zo snel mogelijk contact met ons op.