Winkelwagen gereserveerd voor 00:00min

Verzending

Waar is mijn pakket? Hoelang duurt de verzending? Het antwoord op deze en andere vragen vindt u hier.

Verzendt u gezien de huidige situatie nog? [Covid19]

Door de Corona crisis kunnen levertijden elk moment veranderen. Wij vragen om uw begrip voor de situatie.

Voor meer informatie verwijzen we u door naar de website van onze verzendaanbieder: https://www.dpd.com/nl/en/parcel-alert

Hartelijk dank voor uw begrip.

Hoe lang duurt het verzenden?

Wij doen ons best om uw bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Over het algemeen hanteren wij een levertijd van 2 - 5 werkdagen.

U vindt een niet-bindende opgave van de levertermijn zowel in het besteloverzicht, als ook onder iedere wijn op de betreffende productpagina.

Vanaf het moment dat u de verzendbevestiging per e-mail ontvangt, duurt het over het algemeen 2 - 5 werkdagen voordat het pakket u bereikt. Voor sommige producten is de levertijd langer. Op de productpagina vindt u de levertijd per product. Controleer deze altijd om er zeker van te zijn dat u uw producten tijdig in huis heeft.

Is verzending naar een ander land mogelijk?

Een bestelling die in de Nederlandse webshop is geplaatst, kan alleen naar Nederland worden verzonden. Wij leveren ook in Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland en Frankrijk. Daarvoor verwijzen we u graag door naar de respectievelijke webshops:

Duitsland:www.wine-in-black.de
Oostenrijk: www.wine-in-black.at
Zwitserland: www.wine-in-black.ch
Frankrijk: www.wine-in-black.fr

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

U krijgt bij de verzendbevestiging een DPD trackingcode. Met deze code kunt u via de DPD-website op de hoogte blijven van de status van uw bestelling.

Daarnaast kunt u uw pakket in uw Wine in Black klantaccount volgen onder 'mijn bestellingen'.

LET OP: We leveren vanuit Duitsland. De trackinglink wordt pas actief op het moment dat uw pakket zich in Nederland bevindt. Dit betekent in de praktijk tot 12 uur nadat het ons magazijn verlaten heeft. In uw Wine in Black klantaccount kunt u wel zien of het pakket onderweg is naar Nederland.

Is een verandering van mijn leveradres mogelijk?

Het achteraf wijzigen van het bezorgadres van een bestaande bestelling is helaas niet mogelijk.

Hoe kan ik mijn bestelling naar een DPD locatie verzenden?

U kunt uw bestelling ook bij een DPD locatie laten bezorgen. U moet echter eerst, in ons systeem, uw eigen adres opgeven. Na het verzenden van het pakket kunt u met uw Track&Trace code via de DPD-website aangeven dat u het pakket wilt ophalen bij een DPD-locatie.

Kan ik het tijdstip van de bezorging veranderen?

Dit kan met uw Track&Trace code via de DPD-website.

Hoe worden mijn producten voor de verzending verpakt?

Hoogwaardige producten verdienen een hoogwaardige verpakking.

Wine in Black hecht er groot belang aan dat alle bestellingen veilig en onbeschadigd aankomen. Wine in Black heeft veel verschillende kartonformaten op voorraad, die allemaal de juiste certificaten hebben voor het verzenden van wijnflessen.

Welke verdere verzendopties zijn er?

In de laatste stap van het bestellingsproces leest u de optie: "De bestelling is een cadeau, geen factuur toevoegen."

Hier kunt u een pakbon zonder prijsinformatie bij het pakket voegen in plaats van een factuur. Bovendien kunt u een persoonlijk bericht achterlaten.

Wat gebeurt er indien ik niet thuis ben?

U kunt via de de DPD-website

  1. Neerzettoestemming geven.
  2. De dag van bezorging wijzigen.
  3. Het pakket ophalen bij een DPD punt.

U gaat naar de website van DPD om uw keuze door te geven. Indien u niets aangeeft, zal de bezorger verzoeken het pakket bij de buren achter te laten. Indien dit niet mogelijk is, volgt de volgende werkdag een nieuwe bezorgpoging.

Wordt mijn pakket bij de buren afgeleverd?

Dat kan. Indien u niet thuis bent, zal de bezorger het pakket verzoeken bij de buren achter te laten. Indien dit niet mogelijk is, volgt de volgende werkdag een nieuwe bezorgpoging. Wanneer het onwenselijk is dat uw pakket bij de buren bezorgd wordt, vermeld dit dan achter uw voornaam bij het ingeven van het bezorgadres. Voorbeeld: Jan Smid (NIET BIJ BUREN BEZORGEN), Straatweg 2, 1234AA Kerkdorp.

Wat doe ik wanneer mijn bestelling kapot/beschadigd wordt bezorgd?

Indien mogelijk, vragen we u een kapot pakket te weigeren bij bezorging. Het wordt dan kosteloos aan ons teruggestuurd en u ontvangt nieuwe wijnen. Heeft u het toch geaccepteerd? Neemt u dan zo snel mogelijk contact met ons op.

Wat zijn de verzendkosten?

U betaalt geen verzendkosten wanneer u 9 of meer flessen van welke wijn dan ook bestelt. Tevens betaalt u geen verzendkosten wanneer het subtotaal van uw bestelling €150 of meer bedraagt.

Als u minder dan 9 flessen bestelt, of voor een bedrag van minder dan €150, dan hanteren wij een vast tarief van €7,90.