Shopping-cart icon
Gratis verzending vanaf 9 flessen of €150
Winkelwagen gereserveerd voor 00:00min
Page 1

Verzending

Waar is mijn pakket? Hoelang duurt de verzending? Het antwoord op deze en andere vragen vindt u hier.

+

Wat zijn de verzendkosten?

U betaalt geen verzendkosten wanneer u 9 of meer flessen van welke wijn dan ook bestelt. Tevens betaalt u geen verzendkosten wanneer het subtotaal van uw bestelling €150 bedraagt.

As u minder dan 9 flessen bestelt hanteren wij een vast tarief binnen Nederland van € 7,90.

+

Hoe lang duurt het verzenden?

Wij doen ons best om uw bestelling zo snel mogelijk te verzenden.

U vindt een niet-bindende opgave van de levertermijn zowel in het besteloverzicht, als ook onder iedere wijn bij de betreffende afzonderlijke pagina.

Vanaf het moment dat u de verzendbevestiging per e-mail ontvangt, duurt het standaard 2 tot 5 werkdagen voordat het pakket u bereikt. Voor sommige producten is de levertijd langer. Op de productpagina vindt u de levertijd per product. Controleer deze altijd om er zeker van te zijn dat u uw producten tijdig in huis heeft.

+

Is verzending naar een ander land mogelijk?

Nee, wij verzenden niet naar het buitenland.

+

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

U krijgt bij uw verzendbevestiging een DHL-trackingcode.

Met deze code kunt u op de hoogte blijven van de transportstatus van uw bestelling.

LET OP: We leveren vanuit Duitsland. De trackinglink wordt pas actief op het moment dat het pakket zich in Nederland bevindt. Dit betekent in de praktijk vaak 48 uur nadat het pakket ons magazijn verlaten heeft.

+

Is een verandering van mijn leveradres mogelijk?

Het achteraf wijzigen van het afleveradres van een bestaande bestelling is alleen mogelijk als de goederen ons magazijn nog niet verlaten hebben.

Bij betaling per factuur is het wijzigen van het afleveradres echter volledig uitgesloten vanwege de hieraan verbonden kredietbeoordeling.

Als u staat op de wijziging van het afleveradres, heeft u de mogelijkheid om de bestelling te annuleren en de goederen met het gewenste afleveradres in onze winkel te bestellen. Indien het pakket al verzonden is, is dit dus niet meer mogelijk en zullen we wachten op de eventuele retourzending.

+

Hoe worden mijn producten voor de verzending verpakt?

Hoogwaardige producten verdienen een hoogwaardige verpakking.

Wine in Black hecht er groot belang aan dat alle bestellingen veilig en onbeschadigd aankomen. Wine in Black heeft veel verschillende kartonformaten op voorraad, die allemaal de juiste certificaten hebben voor het verzenden van wijnflessen.

+

Welke verdere verzendopties zijn er?

In de laatste stap van het bestellingsproces zijn er twee overige verzendopties:

  1. "De bestelling is een cadeau, geen factuur toevoegen."

Hier kunt u een pakbon zonder prijsinformatie bij het pakket voegen in plaats van een factuur. Bovendien kunt u een persoonlijk bericht achterlaten.

  1. "Selectie van de verzenddatum."

U kunt deze optie gebruiken om de verzenddatum met maximaal twee weken te vertragen. Als deze vertraging niet voldoende is, kunt u na het invoeren van uw bestelling contact met ons opnemen. Let op, u geeft de dag aan waarop het pakket ons warenhuis verlaat. Het is NIET de bezorgdatum. Zaterdag en zondag worden er geen pakketten verstuurd. Bezorging duurt 2 tot 5 werkdagen.

+

Wat gebeurt er indien ik niet thuis ben?

Uw pakket wordt door DHL aangeboden en u bent niet thuis. Na de eerste poging laat de bezorger een briefje achter waarmee u de volgende opties kunt kiezen:

  1. Het pakket bij de buren laten bezorgen.
  2. Het pakket op een ander moment laten leveren.

Let op: het afhalen bij een DHL ServicePoint is niet mogelijk.

U gaat naar de website van DHL om uw keuze door te geven. Indien u niets aangeeft, wordt het pakket de volgende dag opnieuw aangeboden. Na vier pogingen, wordt het pakket aan ons retour gezonden.

+

Wordt mijn pakket bij de buren afgeleverd?

Dat kan. Indien u niet thuis bent, zal de bezorger het pakket verzoeken bij de buren achter te laten. Indien dit niet mogelijk is, volgt de volgende werkdag een nieuwe bezorgpoging. Wanneer het onwenselijk is dat uw pakket bij de buren bezorgd wordt, vermeld dit dan achter uw voornaam bij het ingeven van het bezorgadres. Voorbeeld: Jan Smid (NIET BIJ BUREN BEZORGEN), Straatweg 2, 1234AA Kerkdorp.

+

Wat doe ik wanneer mijn bestelling kapot/beschadigd wordt bezorgd?

Indien mogelijk, vragen we u een kapot pakket te weigeren bij bezorging. Het wordt dan kosteloos aan ons teruggestuurd en u ontvangt nieuwe wijnen. Heeft u het toch geaccepteerd? Neemt u dan zo snel mogelijk contact met ons op.