clock timer
Winkelwagen gereserveerd voor 00:00min
Page 1

Verzending

Waar zijn mijn pakketten? Hoe lang duurt de verzending? Antwoorden op deze en andere vragen vindt u hier.

+

Wat zijn de verzendkosten?

U betaalt geen verzendkosten wanneer u 9 of meer flessen van welke wijn dan ook bestelt.

As u minder dan 9 flessen bestelt hanteren wij een vast tarief binnen Nederland van € 7,90.

+

Hoe lang duurt het verzenden?

Wij doen ons best om uw bestelling zo snel mogelijk te verzenden.

U vindt een niet-bindende opgave van de levertermijn zowel in het besteloverzicht, als ook onder iedere wijn bij de betreffende afzonderlijke pagina.

Vanaf het moment dat u de verzendbevestiging per e-mail ontvangt, duurt het standaard 2 tot 5 werkdagen voordat het pakket u bereikt. Voor sommige producten is de levertijd langer. Op de productpagina vindt u de levertijd per product. Controleer deze altijd om er zeker van te zijn dat u uw producten tijdig in huis heeft.

+

Is verzending naar een ander land mogelijk?

Nee, op het ogenblik is het niet mogelijk naar het buitenland te verzenden.

+

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

U krijgt bij uw verzendbevestiging een DHL-trackingcode.

Met deze code kunt u op de hoogte blijven van de transportstatus van uw bestelling.

+

Is een verandering van mijn leveradres mogelijk?

Het achteraf wijzigen van het afleveradres van een bestaande bestelling is alleen mogelijk als de goederen ons magazijn nog niet verlaten hebben.

Bij betaling per factuur moeten we de wijziging van het afleveradres echter volledig uitsluiten vanwege de hieraan verbonden kredietbeoordeling.

Als u staat op de wijziging van het afleveradres, heeft u de mogelijkheid om de bestelling te annuleren en de goederen met het gewenste afleveradres in onze winkel te bestellen. Indien het pakket al verzonden is, is dit dus niet meer mogelijk en zullen we wachten op de eventuele retourzending.

+

Hoe worden mijn producten voor de verzending verpakt?

Hoogwaardige producten verdienen een hoogwaardige verpakking.

Wine in Black hecht er groot belang aan dat alle bestellingen veilig en onbeschadigd aankomen. Wine in Black heeft veel verschillende kartonformaten op voorraad, die allemaal de juiste certificaten hebben voor het verzenden van wijnflessen.

+

Welke verdere verzendopties zijn er?

Momenteel heeft u twee verzendopties die u in de laatste stap van de bestelling kunt kiezen.

  1. De bestelling is een cadeau, geen factuur toevoegen

Hier kunt u een pakbon zonder prijsinformatie bij het pakket voegen in plaats van een factuur. Bovendien kan een persoonlijk bericht op de afleveringsbon worden achtergelaten.

  1. Selectie van de verzenddatum

U kunt deze optie gebruiken om de verzenddatum met maximaal twee weken te vertragen. Als deze vertraging niet voldoende is, kunt u na het invoeren van uw bestelling contact met ons opnemen. Let op, u geeft de dag aan waarop het pakket ons warenhuis verlaat. Het is NIET de bezorgdatum. Zaterdag en zondag worden er geen pakketten verstuurd. Bezorging duurt 2 tot 5 werkdagen.

+

Wat gebeurt er indien ik niet thuis ben?

Uw pakket wordt door DHL aangeboden en u bent niet thuis. Na de eerste poging laat de bezorger een briefje achter waarmee u de volgende opties kunt kiezen:

  1. het pakket bij de buren laten bezorgen
  2. het pakket op een ander moment laten leveren

Let op: het afhalen op een DHL ServicePoint is momenteel niet mogelijk

U gaat naar de website van DHL om uw keuze door te geven. Indien u niets aangeeft, wordt het pakket de volgende dag opnieuw aangeboden. Na vier pogingen, wordt het pakket aan ons retour gezonden.

+

Wordt mijn pakket bij de buren afgeleverd?

Dat kan. Indien u niet thuis bent, zal de bezorger het pakket verzoeken bij de buren achter te laten. Indien dit niet mogelijk is, volgt de volgende werkdag een nieuwe bezorgpoging. Wanneer het onwenselijk is dat uw pakket bij de buren bezorgd wordt, vermeld dit dan achter uw voornaam bij het ingeven van het bezorgadres. Voorbeeld: Jan Smid (NIET BIJ BUREN BEZORGEN), Straatweg 2, 1234AA Kerkdorp.

+

Wat doe ik wanneer mijn bestelling kapot/beschadigd wordt bezorgd?

Indien mogelijk, vragen we u een kapot pakket te weigeren bij bezorging. Het wordt dan kosteloos aan ons teruggestuurd en u ontvangt nieuwe wijnen. Heeft u het toch geaccepteerd? Neemt u dan zo snel mogelijk contact met ons op.

+

Ik ben niet tevreden met de wijnen, wat nu?

Alle wijnen die u in onze shop vindt, zijn door onze experts zorgvuldig geselecteerd en op kwaliteit gecontroleerd. Wij bieden uitsluitend wijnen aan van wijnmakers en wijngoederen met goede reputatie. Als een wijn u desondanks niet bevalt, mag u deze binnen 30 dagen na ontvangst terugsturen. U krijgt dan een voucher ter waarde van het aankoopbedrag, waarmee u nieuwe wijnen kunt uitkiezen.

Wanneer uw product gebreken heeft en deze onder de wettelijke garantie vallen, is er de garantieverplichting. Wilt u gebruikmaken van uw garantie, neem dan contact op met onze klantenservice. Wine in Black is verantwoordelijk voor het leveren van kwalitatief goede producten. Als de kwaliteit van de wijn te wensen overlaat, doordat deze bijvoorbeeld kurk heeft, kunt u binnen twee maanden na ontdekken van het gebrek contact met ons opnemen. Wij zullen u vergoeden door middel van een waardebon, waarmee u in de webshop nieuwe wijnen kunt uitzoeken.