Winkelwagen gereserveerd voor 00:00min

Gebruikersaccount

Hier vindt u alle antwoorden over het gebruikersaccount.

Hoe kan ik een gebruikersaccount aanmaken?

Klik in de bovenste balk op "Mijn account" naast het winkelwagentje en vervolgens op "Registreren" om naar de registratiepagina te gaan, vul alle vereiste velden naar waarheid in.

Geef bij het veld "Wachtwoord" een geheim wachtwoord in. Voor een veilig wachtwoord raden we een lengte van minstens 6 tekens aan, alsmede het gebruik van speciale tekens, cijfers, hoofdletters en kleine letters. Onthoud uw wachtwoord en uw opgegeven e-mailadres, want u hebt deze informatie nodig om in de toekomst in te kunnen loggen.

Hoe kan ik mijn gebruikersaccount verwijderen?

Als u uw gebruikersaccount niet langer nodig hebt, kunt u uw het op elk gewenst moment laten deactiveren.

Wij nemen graag de deactivering van uw klantenaccount voor u over. Stuur ons simpelweg een bericht of bel ons.

Hoe kan ik mijn gebruikersgegevens wijzigen?

In uw Wine in Black gebruikersaccount kunt u uw naam, e-mailadres en wachtwoord wijzigen via "Mijn klantgegevens". U kunt de leverings- en factuuradressen bekijken en wijzigen onder "Mijn adressen".

Klik ten slotte op de knop "Opslaan" om uw wijzigingen te bevestigen.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten - wat nu?

Bij het inloggen vindt u onder het invulveld voor het wachtwoord de link “Wachtwoord vergeten”.

Vul hier uw e-mailadres in waarmee u zich bij ons hebt aangemeld. Wij sturen u dan een e-mail met een link waarmee u uw nieuwe wachtwoord kunt instellen.

Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?

Onder “Mijn klantgegevens” vindt u een aantal velden met daarboven “Nieuw wachtwoord instellen”.

U kunt uw wachtwoord wijzigen door eerst uw huidige wachtwoord in te geven en dan uw nieuwe wachtwoord, dit nieuwe wachtwoord dient u vervolgens nog een keer te bevestigen.

Welke instellingen zijn er voor de nieuwsbrief mogelijk?

Onder “Mijn klantgegevens” kunt u onder “Mijn nieuwsbrief” wijzigingen aanbrengen. De volgende opties zijn mogelijk: Dagelijkse nieuwsbrief, af en toe een nieuwsbrief of geen nieuwsbrief.

Bovendien kunnen we u per e-mail op maat gemaakte aanbiedingen sturen op basis van uw winkelgedrag. Om dit te doen, selecteert u "Ja" onder "Mijn berichten over nieuws in de shop".

Waarom heb ik een “wijnkelder”?

De “wijnkelder” is een overzicht van alle producten die u bij ons besteld heeft.

Deze producten kunt u sorteren op koopdatum, hun prijs en hun omschrijving.

Bovendien kunt u bij ieder van uw wijnen een persoonlijke notitie schrijven en controleren of ze verkrijgbaar zijn.

Vrienden uitnodigen bij Wine in Black

Hier vindt u alle antwoorden op vragen over het uitnodigen van vrienden bij Wine in Black.

Hoe kan ik de uitnodigingslink delen?

U kunt de link naar vrienden verzenden via e-mail, sociale media of andere kanalen. Kopieer de link en plak deze in de gewenste berichtenservice.

Ik heb mijn link gedeeld met een vriend. Waarom zie ik hem niet in mijn aanbevelingsoverzicht?

Uw uitnodigingen worden niet weergegeven totdat een vriend bij ons heeft besteld. Het feit dat uw vriend niet in het overzicht wordt weergegeven, kan drie redenen hebben:
1.) Hij heeft nog niet bij Wine in Black besteld.
2.) Hij heeft bij Wine in Black besteld, maar de bestelling is nog niet verzonden (ca. 1-3 werkdagen na de bestelling).
3.) Hij heeft bij Wine in Black besteld, maar hij was geen nieuwe klant.

Wanneer weet ik dat één van de door mij aanbevolen vrienden succesvol besteld heeft?

U ontvangt een e-mailbericht zodra de uitnodiging succesvol is! De succesvolle uitnodiging verschijnt bovendien in uw aanbevelingsoverzicht dat u in uw klantaccount onder "vrienden uitnodigen" kunt vinden.

Hoe kies ik mijn beloning?

Zodra een van uw vrienden bij ons heeft besteld, ontvangt u een melding per mail. In uw aanbevelingsoverzicht (klantaccount "vrienden uitnodigen"), kunt u nu klikken op het veld "beloning selecteren" en kiezen voor de waardebon. Klik dan op 'bevestigen'. De waardeboncode vindt u direct in uw aanbevelingsoverzicht.

Hoe wissel ik mijn beloningen in?

Zodra u uw waardebon van €20 euro heeft geselecteerd, wordt de waardebon automatisch aan uw winkelwagentje toegevoegd en ontvangt u hem bij uw volgende aankoop. Als u na het selecteren van de beloning de winkel verlaat en de bon op een later tijdstip wilt inwisselen, kunt u deze eenvoudig zelf aan uw winkelwagen toevoegen in uw aanbevelingsoverzicht. Klik gewoon op "Waardebon inwisselen".

Hoe ontvang ik mijn beloning?

a) Als uw geselecteerde beloning een product is: nadat u de waardebon code heeft ingevoerd bij het besteloverzicht, wordt de door u geselecteerde fles automatisch aan het winkelwagentje toegevoegd. Dit aankoopbedrag dient minstens €30 te zijn.

b) Als uw geselecteerde beloning een waardebon is: zodra u de waardebon code heeft ingewisseld, wordt €20 afgetrokken van het aankoopbedrag. Dit aankoopbedrag dient minstens €30 te zijn.

Waar vind ik meer informatie over de wijn die ik als beloning krijg?

Klik op de productafbeelding om naar de productpagina en de beschrijving van de respectievelijke wijn te gaan. Dit is alleen mogelijk voor productbeloningen (wijnen).

Wat betekenen de verschillende statussen in mijn aanbevelingoverzicht?

Kies nu: uw uitgenodigde vriend heeft besteld bij Wine in Black en uw uitnodiging was succesvol! Selecteer nu uw beloning.
Beloning in winkelwagen: uw beloning is actief. U kunt nu verder shoppen. De waarde van de beloning wordt van het totale bedrag afgetrokken, u kunt dit opnieuw controleren in de laatste stap in het besteloverzicht.
Wissel uw beloning in: als u uw beloning hebt gekozen en vervolgens de winkel hebt verlaten, wordt de bonus uit het winkelwagentje verwijderd. Door op "Nu inwisselen" te klikken, kunt u de beloning in het winkelwagentje plaatsen wanneer u uw volgende aankoop doet.
Beloning ingewisseld: u heeft uw beloning geclaimd en ingewisseld.