Winkelwagen gereserveerd voor 00:00min

Wine in Black

Hier worden alle mogelijke vragen over Wine in Black en andere onderwerpen beantwoordt

Wat is het concept van Wine in Black?

Wine in Black biedt wijnliefhebbers dagelijks nieuwe premium wijnen aan tegen een gunstige actieprijs.

Ook verrassen we u graag met spannende en steeds weer andere thema's uit de wijnwereld zoals natuurlijk onze zeer populaire “wijnklassiekers”, “uw wijnen voor iedere dag”, “onze pakketten” en onze “exclusives”.

Hoe beoordelen wij onze wijnen?

Onze wijnen worden door internationale wijncritici beoordeeld.

De Wine in Black punten worden door onze inkoop en de redactie toegekend.

Worden mijn klantgegevens veilig behandeld?

We gebruiken de SSL-methode. Als gevolg hiervan zijn alle persoonlijke gegevens die u naar ons verzendt, gecodeerd en kunnen deze niet door anderen worden bekeken.

Waar kan ik het privacybeleid vinden?

Wij hechten veel waarde aan de bescherming van uw persoonlijke gegevens. Ons volledige privacybeleid is hier te vinden.

Waar kan ik de algemene voorwaarden en het annuleringsbeleid vinden?

Onze algemene en retourneringsvoorwaarden vindt u hier.

Wat betekent het Thuiswinkel Waarborg Keurmerk?

Om dit keurmerk te krijgen moet een webshop een certificatieprocedure doorlopen. Het keurmerk staat voor veilig en betrouwbaar online kopen.

Uw betalingen zijn veilig, uw privacy is geborgd, er is een onafhankelijke geschillencommissie, u heeft 14 dagen bedenktijd en kunt de producten achteraf betalen.

Ook waarborgt het een overzichtelijk bestelproces, duidelijke prijzen en een helder aanbod. Jaarlijks vindt er opnieuw een scan plaats om de veiligheid en betrouwbaarheid te kunnen blijven garanderen.

Wine in Black hecht net zoveel belang aan deze waarden, en heeft daarom het Thuiswinkel Waarborg Keurmerk.

Klachten en geschillen

Indien u een klacht heeft over een product of onze service heeft neemt u dan contact op met onze klantenservice. U kunt ons bereiken op telefoon: 070 - 8080202 Maandag tot vrijdag van 9:30 tot 17:00. Of per E-mail: klantenservice@wineinblack.nl

U ontvangt een ontvangsbevestiging dat wij uw klacht in behandeling nemen en uw klacht wordt binnen 2 werkdagen inhoudelijk beantwoord.

Indien u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht dan kunt u deze ook ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl) of aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)