clock timer
Winkelwagen gereserveerd voor 00:00min

Bestelling en Levering

Wine in Black levert uw bestelling naar ieder gewenst adres in Nederland.

Vanaf 9 flessen bezorgen wij uw wijnen kosteloos op elk gewenst adres in heel Nederland. De verzending wordt snel en veilig verzorgd door DHL. U ontvangt uw wijn binnen uiterlijk 7 dagen U krijgt alle gegevens rondom uw bestelling per e-mail toegestuurd. De status van uw bestelling vindt u onder ‘Mijn bestellingen’ op onze website. Bestelling

We leggen u hieronder uit hoe u snel en eenvoudig bij ons bestelt:

Voeg de wijnen van uw keuze toe aan uw winkelwagen Klik op ‘naar de winkelwagen’ of meteen op ‘naar de kassa’ Voer uw gewenste factuuradres in Geef ook aan of het bezorgadres hetzelfde is als het factuuradres Geef uw geboortedatum aan (u moet minimaal 18 jaar zijn om te kunnen bestellen) Kies uw betaalmethode en voer daarna uw betaalgegevens in Controleer uw bestelling Bevestig uw bestelling Na het voltooien van uw bestelling ontvangt u van ons ter bevestiging een e-mail. Uw bestelling wordt dan zo snel mogelijk verstuurd en op het gewenste bezorgadres geleverd.

Levering

Als u minder dan 9 flessen bestelt, dan berekenen wij binnen Nederland € 7,90 verzendkosten. Op dit moment is verzending naar het buitenland en naar uw postbus niet mogelijk. Aangezien wij in hoogwaardige premium wijnen handelen en onze voorraden gelimiteerd zijn, kunnen sommige wijnen snel uitverkocht zijn. Wij vragen om uw begrip hiervoor.

De verzending wordt verzorgd door DHL. Nadat uw bestelling ons magazijn heeft verlaten, ontvangt u een e-mail met de verzendbevestiging en een tracking-nummer van DHL. Met dit nummer kunt u de bestelling volgen op de website van DHL.

Wanneer er op het moment van bezorgen niemand op het bezorgadres aanwezig is, kan DHL het pakket bij de buren afleveren. Als dit niet het geval is laat DHL een notificatie achter met een nieuwe afleveroptie; het pakket afhalen in een DHL Parcelshop of DHL komt de volgende werkdag voor een nieuwe afleverpoging. Ook kunt u met behulp van uw zendingsnummer en postcode een afleverafspraak inplannen. Dit kan eventueel ook in de avond of op Zaterdag.

Als u niet thuis bent en uw pakket wordt naar een DHL parcelshop gebracht, waar u het op kunt halen. Wanneer u het pakket niet ophaalt binnen 7 dagen, wordt het pakket teruggestuurd naar ons magazijn.

Controleer direct na ontvangst of de producten onbeschadigd en compleet geleverd zijn. Wanneer producten beschadigd zijn of ontbreken, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice (klantenservice@wineinblack.nl of 070 – 80 80 202).

Wanneer door omstandigheden de levertermijn van 7 dagen overschreden wordt, informeren wij u per e-mail.

Overige verzendopties

Kies de datum van verzending

In de laatste stap van het bestelproces kunt u uw gewenste leverdatum kiezen. Om bijvoorbeeld afwezigheid (vakantie etc.) te overbruggen.

Verzending zonder factuur

Wanneer u een bestelling als geschenk wilt versturen, kunt u in de laatste stap van het bestelproces de optie selecteren: "De bestelling is een cadeau, geen factuur toevoegen". Op de factuur worden de prijzen van de geselecteerde items niet getoond.

Betaalmethodes

Betalen bij Wine in Black kan met iDEAL, met uw creditcard, met PayPal of op factuur.

Betalen met iDEAL

U heeft de mogelijkheid om bij ons per iDEAL te betalen. Wanneer u als betaalmethode iDEAL kiest, wordt u na het bevestigen van uw bestelling automatisch naar uw eigen internetbankieren-omgeving geleid. Daar staat uw betaling al klaar. Vul eventueel nog ontbrekende gegevens in om uw betaling te voltooien. Het bedrag wordt direct van uw rekening afgeschreven.

LET OP: na het afronden van uw betaling wordt u teruggeleid naar de website van Wine in Black. Pas als u terug bent op onze website en onze bestelbevestiging op uw scherm verschijnt, is uw bestelling afgerond en kunnen wij deze verwerken.

Betalen met Creditcard

Bij ons kunt u ook gemakkelijk en veilig betalen met een creditcard. Wij accepteren Visa, MasterCard en American Express.

Op het moment van bevestigen zal het openstaande bedrag gecrediteerd worden van uw creditcard, uw bestelling wordt vervolgens verwerkt. Bij een retourzending wordt het bedrag bijgeschreven op uw creditcardrekening. Het kan zijn dat u tijdens het betaalproces om een 3d-secure code wordt gevraagd. Dit is een wachtwoord dat u bij uw bank kunt aanmaken. Dit wachtwoord is een extra veileigheidsmaatregel om creditcardfraude te voorkomen. Als het noodzakelijk is dat u de 3d-secure code ingeeft, wordt u doorverwezen naar uw eigen bankomgeving.

Uw creditcardgegevens worden versleuteld via de nieuwste versie van het SSL/TLS-protocol. Hierdoor voldoet het betalen met creditcard aan de hoogst mogelijke veiligheidsstandaards.

Betalen met Paypal

Bij ons kunt u ook met PayPal betalen. Als u kiest om met PayPal te betalen, dan wordt u na het bestellen direct doorgestuurd naar de PayPal-website.

Indien u al aangemeld bent bij PayPal, kunt u inloggen met uw gebruikersnaam en de betaling bevestigen. Als u nieuw bent bij PayPal, dan kunt u zich als gast aanmelden of een PayPal-rekening openen en de betaling bevestigen. Indien u goederen terugstuurt wordt het bedrag weer bijgeschreven op uw PayPal-account of uw bankrekening. U kunt dit zelf regelen via de PayPal website.

Bestellen op factuur

Wanneer u als betaalmethode factuur kiest, kunt u gemakkelijk achteraf betalen. Zodra uw pakket verzonden wordt, ontvangt u een e-mail met het openstaande bedrag en de betaalgegevens. De betaaltermijn is 14 dagen na ontvangst van de factuur.

Retourneren

U kunt uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst retourneren. Wanneer u wijnen wilt retourneren, dient u ons hiervan binnen 14 dagen na ontvangst van de producten op de hoogte te stellen. Dit kan bijvoorbeeld via het Retourformulier (PDF). Daarna heeft u 14 dagen de tijd het pakket terug te sturen. U dient de wijnen in originele staat en ongeopend terug te sturen. U dient hierbij ook de dozen te gebruiken waarin u de wijn van ons geleverd heeft gekregen. Het aankoopbedrag van de geretourneerde wijnen wordt zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding van de koop, teruggestort op uw bankrekening. U kunt uitsluitend ongeopende flessen retourneren. Wanneer u meer doet dan het beoordelen of u het product wilt houden, kunt u aansprakelijk worden gesteld voor waardevermindering. U kunt de wijnen beoordelen, zoals dat redelijkerwijs ook mogelijk is in een winkel. Het aankoopbedrag van geopende flessen kunnen wij om die reden niet crediteren.

Als u producten wilt retourneren, neem dan contact op met Wine in Black. Wij schakelen UPS in om het pakket bij u op te laten halen. U kunt een e-mail sturen naar klantenservice@wineinblack.nl of telefonisch contact opnemen via 070 - 80 80 202. U kunt een gewenste datum (minimaal 24 uur vooruit) en een gewenst adres opgeven, waar het pakket kan ophalen. Ook heeft u de mogelijkheid om het pakket bij een PostNL Pakketpunt af te geven. Op uw verzoek sturen wij u een link waarmee u een retourlabel kunt aanmaken.

Garantie

Alle wijnen die u in onze shop vindt, zijn door onze experts zorgvuldig geselecteerd en op kwaliteit gecontroleerd. Wij bieden uitsluitend wijnen aan van wijnmakers en wijngoederen met goede reputatie. Als een wijn u desondanks niet bevalt, mag u deze binnen 30 dagen na ontvangst terugsturen. U krijgt dan het aankoopbedrag terug.

Wanneer uw product gebreken heeft en deze onder de wettelijke garantie vallen, zijn wij verantwoordelijk voor het nakomen van onze garantieverplichting. Als u vindt dat u recht op garantie heeft, neem dan contact op met onze klantenservice. Wine in Black is verantwoordelijk voor het leveren van een goed product. De wijn moet dus van goede kwaliteit zijn. Als de kwaliteit van de wijn te wensen overlaat, doordat deze bijvoorbeeld kurk heeft, kunt u binnen twee maanden na ontdekken van het gebrek contact met ons opnemen. Wij zullen de wijn dan eventeel vervangen of het aankoopbedrag restitueren.

Niet helemaal naar wens?

Bij Wine in Black proberen wij altijd producten van de beste kwaliteit te leveren en de beste service te verlenen. Mocht u toch op- of aanmerkingen over onze service of ons product hebben, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij nemen dan binnen 5 werkdagen contact met u op. Indien een klacht niet door ons opgelost kan worden, kunt u contact opnemen met de Geschillencommissie Thuiswinkel via www.sgc.nl. Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

Heeft u verder nog vragen?

Stuur dan een e-mail naar klantenservice@wineinblack.nl of bel van maandag tot en met vrijdag van 9:30 tot 17:00 naar 070 - 80 80 202.

Veel plezier met uw wijnen!